Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma

Řešení sporů

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy customerservice@lejaan.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Zákazníka zašle Prodávající Zákazníkovi v souladu s těmito VOP. V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Zákazníkem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
přičemž další podrobnosti jsou k dispozici zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Zákazník však může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.