Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 30 dnů zdarma

Často kladené dotazy

Produkty

Jak správně pečovat o lůžkoviny s TENCEL™ Lyocell?

TENCEL™ Lyocell je citlivější materiál než bavlna. Doporučujeme povlečení a prostěradla sušit vždy naruby, a prát také naruby, s velmi malým množstvím aviváže, nebo klidně bez ní.

Jak často doporučujete povlečení prát?

Našim materiálům můžete věřit, snesou i velmi časté praní. Povlečení doporučujeme prát po 7-10 dnech. Péče o froté závisí na intenzitě používání. Při běžném používání doporučujeme ručníky prát nejdéle v horizontu 7 dnů. U každé kolekce najdete bližší informace o správné péči.

Jak sušit lůžkoviny s TENCEL™ Lyocell?

Po četných zkušenost nás, a především našich zákazníků, jsme se rozhodli označení na všech kolekcích povlečení změnit a potvrdit tak bezpečné užívání sušičky na mírný stupeň. Při sušení doporučujeme obrátit naruby. U již ušitých kolekcí, kde na visačce použití sušičky nedoporučujeme, vás žádáme o shovívavost.

Mám se bát sražení lůžkovin nebo změny tvaru povlaků?

Ložní prádlo (povlečení, prostěradla) se po vyprání lehce sráží. S tím při výrobě počítáme, vlákna se upevní a pak krásně sedí. Není to pouze záležitost Lejaan produktů, každý materiál má své specifické vlastnosti, se kterými je potřeba počítat. Srážlivost je přirozená vlastnost bavlny a nijak neovlivňuje kvalitu ložního prádla. Po vyprání se tedy lehce srazí a v průběhu používání zase natáhne. Jedná se o přirozený cyklus výrobků z bavlny a z bavlněných směsí.

Jak mám prát froté (ručníky, osušky, župany)?

Naše dlouhosmyčkové froté je vysoce kvalitní a bude vám sloužit dlouhá léta. Všechny produkty z froté je nutné před použitím alespoň jednou vyprat v pračce na doporučenou teplotu. Ručníky i župany je potřeba prát odděleně, praním se odstraňují zbytkové barvy a nečistoty z výroby. Při prvním praní dochází také k upevňování smyček ve tkanině. Je to přirozený proces, který zajistí delší životnost veškerých výrobků z froté.

Můžu sušit povlečení a prostěradla venku?

Pokud sušíte ložní prádlo venku, doporučujeme ho obrátit naruby a nevystavovat přímému slunečnímu záření. Pro naše povlečení vybíráme ty nejlepší materiály, kterým sluneční paprsky nesvědčí. Jestliže máte v ložnici velká okna, přehoďte přes povlečení pléd nebo přehoz pro zachování stálosti barev.

Jak sušit pletené plédy a dekorační polštáře?

O naše pletené plédy a polštáře se starejte stejně jako o vás oblíbený svetr. Nepoužívejte sušičku, raději je rozložte na rovnou plochu a nechte volně uschnout. Vyvarujte se natahování a věšení, které pleteninám mění původní tvar.

Jak se starat o plédy a dekorační polštáře?

Všechny pletené a tkané materiály jsou obecně citlivější na zatržení, proto doporučujeme opatrné zacházení. Plédy i povlaky na polštáře lze prát v pračce na 30 °C. Nepoužívejte sušičku ani žehličku, raději nechte volně uschnout.

Kde jsou na ručnících a osuškách umístěna poutka?

Poutka našíváme na bavlněné i konopné ručníky a osušky ve všech rozměrech. Jsou umístěna uprostřed kratší strany ručníku. Ručníky se tak natáhnou po celé své délce a rychleji schnou.

Co je to Private Shopping?

Nově našim zákazníkům nabízíme možnost navštívit naše liberecké sídlo a osobně si prohlédnout všechny kolekce Lejaan. Parkovat můžete přímo v areálu, pohodlně nakoupit a na chvíli se zastavit u šálku výběrové kávy nebo sklenky vychlazeného prosecca. Svůj termín si prosím rezervujte předem na privateshopping.lejaan.cz.

Jak si můžu rezervovat termín na Private Shopping?

Čas pro váš nákup si můžete zarezervovat online na adrese: privateshopping.lejaan.cz. Rezervaci vám potvrdíme
e-mailem, kde najdete vše potřebné. Pro další informace nás neváhejte kontaktovat na info@lejaan.cz nebo +420 722 920 930.

Můžu si objednat vzorky povlečení?

Pro vaši inspiraci a snazší rozhodování v pohodlí domova jsme sestavili Lejaan vzorník v pěti variantách. Vyberte si podle barev, materiálů, nebo si nechte poslat vzorník všech našich kolekcí povlečení. Spolu s objednávkou obdržíte také voucher v hodnotě zakoupeného vzorníku, který můžete uplatnit při vašem dalším nákupu.

Registrace a objednávky

Je možné objednávku po potvrzení změnit nebo zrušit?

Uvedli jste nesprávný rozměr, barvu, nebo doručovací údaje? Dodatečné úpravy u objednávky systém bohužel neumožňuje. Doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu na customerservice@lejaan.cz nebo na +420 722 920 930 a objednávku stornovat. Rádi vám pomůžeme, a pokud jste už zaplatili, částku vrátíme obratem.

Musím se před objednávkou registrovat?

K objednání registraci nepotřebujete. Registrovaní uživatelé však mají přístup k historii objednávek, a nemusí si tak pamatovat rozměry, ani barvy. Doporučujeme také přihlášení k newsletteru, kde se jako první dozvíte o prémiových akcích a novinkách ze světa Lejaan.

Jak můžu sledovat aktuální stav mé objednávky?

Náš tým vás e-mailem bude informovat o přijetí objednávky a předání dopravci. Balíčky obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Nemůžu se přihlásit do zákaznického účtu. Jak mám postupovat?

Po založení profilu na www.lejaan.cz vám přijde aktivační e-mail, který je potřeba potvrdit. Zkontrolujte také prosím, jestli jsme se nezatoulali do spamu. Po aktivaci se můžete přihlásit do svého profilu a vyrazit na nákupy.

Jak zjistím, že je objednávka potvrzena?

Po dokončení objednávky vyčkejte na přesměrování na naše stránky, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku. Také vždy posíláme potvrzovací e-mail.

Jak mám použít dárkový poukaz?

1. Na www.lejaan.cz se přihlaste nebo registrujte k vašemu účtu kliknutím na siluetu v pravém horním rohu.
2. Klikněte na stránku Můj kredit a do kolonky Uplatnit dárkový poukaz vložte kód z voucheru.
3. Klikněte na Ověřit. Tím se kredit připíše na váš účet, připravené proměnit se v Lejaan radosti.

Jak využít slevový kód?

Slevový kód zadejte do speciální kolonky v prvním kroku košíku. V rámci jedné objednávky můžete uplatnit pouze jeden slevový kód. V případě potíží s využitím kódu neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na customerservice@lejaan.cz nebo +420 725 436 172.

Nepřišla mi faktura / e-mail k objednávce

Nemůžete dohledat fakturu / e-mail k vaší objednávce? V případě ekologického balení zasíláme fakturu pouze elektronicky. Zkontrolujte si prosím všechny schránky e-mailu, včetně spamu, a pokud se vám nepodaří fakturu nalézt, neváhejte nás kontaktovat na customerservice@lejaan.cz nebo +420 725 436 172.

Balení objednávek

Jak jsou baleny zásilky?

Dbáme na to, aby se zboží při cestě k vám cítilo jako v bavlnce – stejně jako posléze vy v něm. Výplně jsou z hygienických důvodů samostatně vakuované v obalech s danou etiketou velikosti. Při balení produktů volíme co nejvhodnější rozměry zásilkové krabice vzhledem k vaší objednávce. Snažíme se tak co nejvíce eliminovat nepříjemnosti s váhou zásilky při dodání do vašich rukou. Objemnější zásilky jsou v některých případech rozděleny do více kusů. Detailní informace vám poskytne dopravce v informačním e-mailu.

Výdejní místa a větší zásilky

Vzhledem k charakteru objednávek nezasíláme na výdejní místa výplně a objednávky větších rozměrů. Pokud si chcete objednat větší zásilku, doporučujeme zvolit soukromou adresu, kam vám Lejaan rádi doručíme. To, jestli vaši zásilku lze doručit na výdejní místo, snadno zjistíte při objednávce v košíku.

Jaké jsou možnosti balení v košíku?

Standardní balení
Naše standardní balení všechny standardy převyšuje. Používáme plně recyklovatelné obaly s Lejaan detaily a fakturu přiložíme k objednávce.
Ekologické balení
Méně je někdy více. S ekologickou variantou nevytváříme další obalové materiály a fakturu pošleme elektronicky.
Dárkové balení
Pokud chcete objednávku darovat, doporučujeme naše balení s hedvábným papírem, mašlí a osobním věnováním.

Doprava

Jaká je dodací lhůta u zboží, které je skladem?

Zboží pravidelně doskladňujeme a zajišťujeme tak neustálou dostupnost celého sortimentu Lejaan. Je-li položka, kterou jste si vybrali skladem, expedujeme ji následující pracovní den. Celková dodací lhůta se pohybuje kolem 3-5 dní, podle zvoleného dopravce. Doručení do Štědrého dne garantujeme u objednávek uskutečněných do 19. 12. (10:00).

Jaká je dodací lhůta u zboží, které není skladem?

Všechny kolekce a velikosti jsou ve stálé nabídce, kterou neustále doplňujeme. Je-li produkt vyprodaný, je to dočasný stav a brzy bude znovu skladem. Pokud jste si vybrali položku nebo množství, které je momentálně vyprodané, můžete se na dostupnost informovat na info@lejaan.cz.

Do jakých zemí objednávky doručujete?

Aktuálně náš e-shop nabízí možnosti dopravy v rámci ČR a Slovenska. Dopravu do dalších zemí EU řešíme individuálně. V případě zájmu nás kontaktujte na customerservice@lejaan.cz s vaším výběrem a adresou pro zaslání. My se postaráme o kalkulaci a možnosti doručení Lejaan k vám, ať už jste kdekoliv.

Kdy mám nárok na dopravu zdarma?

Pokud hodnota vaší objednávky přesáhne 3000 Kč, nabízíme vám dopravu zdarma na jakoukoliv adresu v rámci České republiky a Slovenska. Tato výhoda je automaticky aplikována při dokončení nákupu a není potřeba zadávat žádný speciální kód.

Platby

Jak mohu objednávku zaplatit?

Vaši objednávku můžete bezpečně zaplatit online platební kartou. Využíváme ověřené služby platební brány Comgate, díky které jsou vaše platební údaje v bezpečí. Další možností je platba na dobírku při převzetí od našich dopravců nebo na odběrném místě. V tomto případě jsou obvykle možné obě varianty platby - hotově i kartou. V případě zásilek pro Slovensko je možná pouze platba online.

Proč nemůžu na výdejním místě zaplatit hotově?

Některá výdejní místa neumožňují platbu v hotovosti, jedná se zejména o úložné boxy. Doporučujeme proto před vyzvednutím ověřit možnosti platby u konkrétní pobočky.

Vrácení a reklamace

Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

Máte 30 dnů na rozmyšlenou a pokud jste netrefili rozměr, nebo se vám zalíbila jiná barva, můžete svůj Lejaan bez udání důvodu vrátit. Jedná-li se o vrácení v pozdější lhůtě, řešíme každý požadavek individuálně. Pokud si nevíte rady, neváhejte se spojit s naší zákaznickou podporou.

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Pokud vaše zásilka z jakéhokoliv důvodu nesplnila vaše očekávání, můžete ji jednoduše vrátit do 30 dnů bez udání důvodu. (Pro vánoční objednávky prodlužujeme lhůtu do konce ledna.) Náklady na vrácení hradíme my a refundaci řešíme v co nejkratší možné době.

Jak vrátit zboží?

1. Zboží zabalte, do balíčku vložte vyplněný Vratkový formulář a vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny (www.zasilkovna.cz/pobocky).
2. Při odeslání zásilky řekněte obsluze kód 958 846 35 a vezměte si potvrzení o přijetí. Nezapomeňte, že balíček musí splňovat rozměrové standardy Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku)
3. Vše ostatní zařídíme my. O přijetí vráceného zboží vás budeme informovat e-mailem.

Musím zboží vracet v originálním balení?

Vracíte-li zboží ve třicetidenní lhůtě, kterou máte na rozmyšlenou, je třeba zachovat původní balení produktů, takže v případě výplní originální vakuované obaly. Je lepší použít původní krabice, ale pokud použijete jiné, nic se neděje. Jen vše, prosím, pečlivě zabalte a zalepte pro bezpečnou přepravu.

VĚRNOSTNÍ PROGRAM LEJAAN

Co je to Lejaan Loyalty club a jaké výhody nabízí?

Lejaan Loyalty club je exkluzivní program pro naše věrné zákazníky, který vám umožní získat 10% slevu na všechny budoucí nákupy. Jakmile se stanete členem klubu, sleva se automaticky aplikuje na všechny vaše další nákupy.

Jak se mohu stát členem Loyalty clubu?

Stačí, když se zaregistrujete na našem webu a provedete nákup v libovolné výši. Tímto krokem se automaticky stáváte členem a začíná běžet váš 18měsíční odpočet na využití 10% slevy. Odpočet najdete po webovém přihlášení ve vašem uživatelském profilu.

Jak funguje odpočet a jak dlouho trvá platnost slevy?

Po každém nákupu se aktivuje 18měsíční odpočet, během kterého můžete využívat slevu 10 % na všechny další nákupy. Pokud během této doby provedete další nákup, odpočet se obnoví a můžete slevu využívat i nadále.

Provedl/a jsem nákup bez registrace. Mohu se i tak zapojit do Loyalty clubu?

Ano, můžete se zapojit i zpětně. Stačí si vytvořit účet pod e-mailovou adresou, kterou jste použil/a při posledním nákupu (uskutečněném v posledních 18 měsících). Po dokončení registrace se váš 18měsíční odpočet na využití slevy spustí automaticky, a to od data doručení vaší poslední objednávky.

Co se stane, když během 18 měsíců nenakoupím?

Pokud během 18měsíčního období neprovedete nový nákup, sleva vyprší a odpočet se zastaví. Abyste mohli výhodu slevy získat znovu, stačí provést nový nákup a znovu se do Loyalty clubu připojit.

Lze slevu z Loyalty clubu kombinovat s jinými slevami?

Ne, tato 10% sleva není kombinovatelná s žádnou jinou slevou, slevovým kódem či jinou marketingovou akcí a nelze ji využít na nákup dárkového poukazu.
NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ?
Kontaktujte nás