Polštářové à la carte se začíná stávat standardem hotelových ložnic. Díky Pillow Menu hotely umožňují svým hostům vybrat si velikost a typ polštářů přesně dle osobních preferencí. Pojďme si sestavit polštářové menu na doma. Výběr polštáře je vysoce individuální záležitost, vyzkoušejte proto různé velikosti a druhy, dokud nenajdete ten pravý.
Polštáře z řady Comfort Medium jsme vyrobili z inovativních mikrovláken, díky které drží svůj objem. Rychle se vrací do původního nadýchaného tvaru, a to i po vyprání. Vlákno má vlastnosti podobné prachovému peří, oproti kterému se snadno udržuje a je vhodné i pro alergiky. Polštáře mají nižší profil než řada Classic.
Antialergenní polštáře Classic High s vyšším profilem mají výplň z dutých polyesterových 3D vláken ve tvaru vloček. Jsou měkké a nadýchané, zároveň poskytují příjemnou oporu. Díky speciální výplni si zachovávají objem a po vyprání neztrácí svůj původní tvar.
Správně vybraný polštář poskytuje oporu páteře v přirozené poloze a zároveň pohodlí a osvěžující odpočinek. Rozhodující při výběru polštáře jsou však především vaše požadavky na rozměry a poddajnost výplně.
„Zákazníkům, kteří preferují spánek na vyšším a tvrdším polštáři, doporučuji řadu Classic High, u kterých je výplň spíše pevnější a plnější. Výplně Comfort Medium jsou měkčí, svým složením připomínají peří nebo paměťovou pěnu, oproti péřovým ale drží svůj tvar,“ říká naše manažerka péče o zákazníky Aneta Kořínková „Často také zákazníkům radím větší polštář doplnit menším, pokud mají raději vyšší oporu hlavy.“
Naše filozofie vychází z hotelových standardů, proto jsme se rozhodli myšlenku Pillow Menu přenést i k vám domů. Navrhněte si své polštářové menu tak, aby pokrylo váš osobní styl spánku a zvolte správnou kombinaci pro čtení knížky a pro to nejpohodlnější usínání. Sestavte si kaskádu dvou nebo tří polštářů, která na pohled promění vaši ložnici v luxusní hotelové apartmá, ale především povýší kvalitu vašeho odpočinku.
Náš liberecký showroom jsme právě otevřeli veřejnosti. Rezervujte si svůj termín na Private Shopping a nechte si poradit od zkušených expertů z Lejaan týmu.
Z košíku jste odebrali produkt, který byl součástí některého z vašich darkových balení. Prosím, zkontrolujte, zda je obsah vašich balíčků v pořádku.
Pro naše zákazníky na Slovensku jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod český web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v České republice jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v Německu jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.