Líján, Ležán, Lejýn. I tak slýcháme vyslovovat naši značku. Jak je to správně, a jaký příběh se skrývá za šesti písmeny?
Lejaan založili v roce 2020 tři kamarádi, Marcel Gecov, Honza Kmoch a Honza Bartoš. Přípravy však začaly už o tři roky dříve. Fáze vývoje nebyla vůbec přímočará a měla i řadu slepých cest. Už v pomyslném finále, kdy byly natištěné etikety a výrobky téměř připravené k prodeji, se rozhodli pro totální změnu názvu.
„Na letišti v Thajsku, kde jsme byli na společném výletě, nám došlo, že pokud chceme vybudovat lovebrand, musíme zvolit název, kterým esteticky lépe zapadneme do světové extra třídy,“ vysvětluje Marcel. Původní a v určitém ohledu konvenční „Just Pure“ dostalo červenou kartu a nahradilo ho netypické slovo Lejaan. Co znamená?
Lejaan je hravá přesmyčka jmen majitelů. Z Marcelova jména začíná název slabikou „Le“, dvě A v „jaan“ odkazují na dva Jany. Název se má vyslovovat jako „Leján“, ale pokud ho budete číst jinak a představovat si přitom naše pohodlné kolekce ložního prádla, froté a plédů, pak je vše v pořádku.
CHCETE SI NAŠE PRODUKTY OSOBNĚ VYZKOUŠET?
Pojďte s námi objevit krásu osobního setkání a nákupů se sklenkou vychlazeného prosecca či výběrovou kávou v našem industriálním libereckém showroomu. Rezervujte si svůj termín na Private Shopping a nechte si poradit od zkušených expertů z Lejaan týmu.
Z košíku jste odebrali produkt, který byl součástí některého z vašich darkových balení. Prosím, zkontrolujte, zda je obsah vašich balíčků v pořádku.
Pro naše zákazníky na Slovensku jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod český web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v České republice jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v Německu jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.