TENCEL™ Lyocell je materiál, který milujeme. Často se nás ptáte, jak povlečení prát, aby vypadalo stále jako nové. Máme pro vás několik vyzkoušených tipů, jak se o něj staráme my.
Před prvním použitím je potřeba povlečení alespoň jednou vyprat na doporučenou teplotu. Praním se odstraní nečistoty z výroby, zbytkové barvy, a povrch povlečení se zjemní.
Lyocellové kolekce jsou samy o sobě měkké a hebké, takže použití aviváže není potřeba. Aviváž vytváří chemickou reakci, během které se vlákna obalují tenkým filmem, který snižuje jejich přirozenou prodyšnost a absorpci vlhkosti. Aviváž se v textilnictví nedoporučuje ani pro lyocell, ani pro žádné další materiály (froté, prostěradla, bavlněná povlečení).
Povlečení otáčíme naruby, a to jak v pračce, tak v sušičce. Volíme mírnější program nebo speciální na jemné prádlo. Pokud si nejste jistí, napoví vám etiketa. Na věšáku nebo prádelní šňůře věšíme rubovou stranou ven. V létě teplo slunečních paprsků načerpejte raději vy a povlečení přímého slunečního záření ušetřete.
Není náhodou, že naše povlečení z lyocellu patří mezi nejprodávanější produkty sortimentu Lejaan. Oblíbili jste si jejich hebkost, které se jiný materiál těžko vyrovnává. Správnou péčí jemnost tencelových vláken zachováte a budou vás těšit jako ve svůj první povlečený den. Vydrží polštářové bitvy, ložnicové stanování a budou těšit nejednoho peřiňáka.
Z košíku jste odebrali produkt, který byl součástí některého z vašich darkových balení. Prosím, zkontrolujte, zda je obsah vašich balíčků v pořádku.
Pro naše zákazníky na Slovensku jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod český web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v České republice jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v Německu jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.